motto

Hvordan laver man søgeoptimering?

Søgeoptimering handler mest om tekst og grundigt arbejde.

I virkeligheden er der slet ikke så meget hokuspokus forbundet med søgeoptimering, og alle kan i princippet søgeoptimere.

Blandt erhvervsdrivende og selvstændige hersker en bred uvidenhed om søgeoptimering. Derfor lader nogle sig desværre snyde af telefonsælgere og andre, som tilbyder forskellige former for webreklame, registrering i portaler, administration af Google Adwords eller meget difuse former for søgeoptimering med ringe effekt og store omkostninger for kunden.

Hos ALBUS tænker vi lige modsat:
Vi sigter mod den størst mulige effekt med de lavest mulige omkostninger.

ALBUS søgeoptimering er et tæt samarbejde med kunden, hvor vi løbende indfrier vores målsætninger og vedholdende beviser vores værd. Vi bruger ikke som de fleste andre søgeoptimeringsfirmaer 95% af vores resurser på at optimere vores egen hjemmeside, men derimod vores kunders.

Når vi laver søgeoptimering, opererer vi med en lang række parametre bl.a.

  • Søgeordsanalyse
  • Markedsanalyse
  • Målgruppetekster
  • Sidetitler
  • Adresselinier
  • Fotonavne
  • Menutitler
  • Krydslinks
  • Perifere søgeord
  • Indgående og udgående links
  • Pagerank
  • Blogs
  • Facebook, Twitter o. lign.
  • Nyhedsbrev
  • Youtube
  • Google AdWords
  • Konverteringsoptimering
  • Webdesign
  • M.m.

Søgeoptimering er meget tidskrævende, og det er essentielt at begynde med de parametre, som umiddelbart giver størst effekt.

Gør det du er bedst til, og lad os skaffe dig kunderne!

Kontakt ALBUS og hør hvordan vi kan optimere for dig